without you I am nothing

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. okej, jag ska det lite chill nu. det känns som jag vill hoppa runt & skrika, jag är fett sprallig, men nej. jag ska ta & mysa ner mig i sängen & kolla på änglagård 3, har inte sätt dom andra, men skitsamma. öm, har igentligen ingeting kul o blogga om, så vad ska jag skriva? vettefan, ni får lite musiktips istället + en bild, vad säger ni om det va? ;)

musiktips by; aammandaa
just can`t get enough - black eyes peas
fest i hela huset - basshunter
someone like you - adele
danza kuduro - don omar

& nu får ni en bild. jau, ska mysa ner mig i sängen nu med chips, cola oja filmen såklart. ;p

gud så fint.
fotograf; maja min finaa.
kyss
/amanda

Kommentarer

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback