thaa beach

hallu. har varit på stranden hela dagen från klockan 11 till runt klockan fem. jag var där med emilia, kajsa & felicia. sen var kajsa tvugen o gå hem o emilia & felicia träffade emelie & jenny o lite fler som dom pratade lite med (: så jag var med emma som kom sen! (: det var jag & hon mot typ 8 killar som kastade blålera/grålera, vad det nu heter på oss. ;o sen så var vi med alex & philip. HAHHAHA, o sen hade vi vattenmelon krig. jag typ dog det var as kul. sen så tog alex o philip min mobil så jag blev as förbannad. HAHHA, aja. sen åkte jag hem till pappa med bussen runt fem, vi åkte hem till min halvkusin kan man säga, som fyller nio år idag! grattiiiss eliin. (:

förresten, bilderna från midsommar kommer när jag laddat mig kamera.
ska lägga mig & läsa en stund är dödstrött!
pusshej
/ amanda.

Kommentarer

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback