storafetatjocka släkten

nu, kl 13.38 har jag äntligen klivit upp ur sängen. har inte orkat, skittrött är jag & det känns som jag ska somna när som hälst.
justja, typ igår slutade min kusinis 9an. grattis simon o; i min ' kusinsläkt ' eller vad man ska kalla det är vi 2 grupper. först dom 'storabarnen '. simon, samuel & brorsan. 16, 15 & 14 år. sen är det 'småbarnen ' . jag, emil & ida. 11, 10 &10 år. könns fett bra att jag är äldst i min grupp. hähä. då får jag bestämma allt (a '. närå. men iaf. saknardim fett mke. mina bv faktiskt. jäääääklar vad intressant.
nu ska jag ta & logga in på lite sociala sidor, vill ju inte va en LATIS som går upp kl 13.38. hähä.

fixaidag:
städa kaninbur.
fixa present till pauli.
städa rum.
orka gå upp imorgon.




fett coola mina kusiner är ju. haha aw.

puss&kraaaaaaaaaam-
/maja

Kommentarer

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback