someone like you ♥

halluu. ligger här min säng med datan i knät & lyssnar på musik, & kollar lite på tv osv. pappa snackade om att det var någon film på tv som börjar om ungefär en kvart. ska kolla vad det var för något. aja, maja åkte hem efter middagen klockan sex tror jag. vi ska ses i morgon också o hitta på något kuul. yesyes. jag länktar faktiskt till skolan... jag ska ju byta skola till kulturama, där man har vanliga ämnen + dans, sång & teater. det är som en musikalskola eller ja. det är en privatskola så jag har vartit tvungen att göra ett antagningsprov för en jurry, där man först skulle sjunga 2 låtar. & ett annat när man skulle dansa o så. jag kom in på den (a' det verkar vara en grymt bra skola faktiskt, som ligger i sundbyberg kommer få åka tunnelbana & buss, men det är det värt det.
gud vad jag babblar på, haha. kanske bloggar lite i bilen på morgonen i morn eller i mornkväll, pappa skjutsar hem mig till mamma runt 7, annars får jag åka buss & det pallar jag inte. hähä, han måste hinna till jobbet därför blir det lite tidigt. 
adele - someone like you.
jag tycker hon har en sån otroligt vacker röst!
puss / amanda.

Kommentarer

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback