saknar dig bv. ♥

tjeenamors. vi har precis ätit middag, vi grillade kyckling & majskolv. alltid gott med grillat. btw, idag har jag varit med sagggiis, vi var mest ute & sen gick vi in o spelade monopol, o man kan lungt säga att jag vann ' harkel, host ' jag var pank & saga hade as mke pengar. hahaha, aja nu om ungefär 20 minuter ska vi åka hem till linita & olle. hm, hoppas elin är hemma så får jag träffa henne + jag blir inte ensam barn. har ju isf min lillebror, men han är 6år.. yesyes. detta blir ett ganska kort inlägg. + jag vill passa på o säga att jag saknar chloe som är i london just nu.

här är en bild på mig & chloe bv.  <3 vi är så sjukt azuum coooola.
kolla in hennes & weronikas blogg; www.werrochloe.blogg.se

hörs sen! puss
/ amanda

Kommentarer

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback