happyface

ja, nu är jag ju skitglad att någon försäljare ringde kl 8 & väckte mig.
Jag dog i telefonen . dethär är samtalet :

jag- hallå?
försäljare- ja hej jag kommer från företaget (kommerinteihåg) & vi undrar om du vill försäkra dina elprudukter blablabla.
jag- ehva?
försäljare- ' snackar i 1000 timmar . '
jag- ' börjar typ snarka? HAHA. '
försäljare-  ' får utbrott när han hör att jag snarkar & typ skriker i luren så mitt öra går sönder ' :(.
HAHA.

aja. min mamma & brorsa har typ exem i sin hårbotten & för att jag inte oxå ska få det, (för det försvinner aldrig) så hade vi någon olja i mitt hår som måste va över natten. & nu har mitt hår blivit asfettitg. typ en fettklump? nejmnen det ser förskräkligt ut . sitter med en handuk runt håret nu.


amanda ska ju åka till gottis v29. när jag om hem sa mamma att vi oxå ska det. plus 3 tillveckor eftersom mammas släkt bor där D: as najs.

aja, pussis
/maja.

Kommentarer
Postat av: sofia [foto & vardag]

sv: har länkat er nu :) <3

2011-06-17 @ 09:56:39
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Sandra ^^

Jag hade oxå någe olja i håret för ett tag sen!

INTE MYSIGT! :/

Men tips är när du tvättar håret gången efter det så schampoo nera håret innan du blöter det!

Funkar jätte bra!

allt " fett" åler lixom bort ;)

2011-06-17 @ 16:16:09
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback