bildbriiiiiist

hallu boys and girls. mår nii braa? ;) det gör jag iaf. aja btw, sorry bildbristen men bilderna från midsommar kommer någon gång då man kan lägga upp bilder??!?! jag får damp, det går inte!! vi kan inte ändra designen osv på bloggen heller, det fackar upp sig x-x, blir så irriterad?! antar att vi får byta till devote.se, cp -.-' . jag vet att det är jätte tråkigt att läsa när man inte lägger in bilder, menmen... ni får stå ut.. jag kom hem från landet i lördags. sen igår kom Nathaly & Jennifer hit från örebro, suuupergulliga tjejer, som är skit snälla. :* klicka HÄR för att komma till Jennifers blogg. :)
just nu är dom på grönan, jag kunde inte följa med. så det blev en slapp dag på stranden med joanna, kajsa & sen mamma, inte så dumt det heller! ;) träffade även angelica, emelie, jenny, gurra, jens & philip plus massa andra folk jag inte känner! sen åkte jag båt med kajsa & joanna, älskar er bästavänner ;* kajsas pappa var med & lillebror, sen var mamma, andres ( mammas kille ) & linus med (:

i morn ska jag åka till pappa, joanna hänger nog med & sover över får ser hur det blir med det (:
jag ska även till blå lagunen, eller hur det nu stavas, skitsamma. med mamma, nathaly, jennifer, linus & linnea min kära kusin. yesyes.

puss
/ amanda.

Kommentarer

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback