06:48

godmorgon kan vi väll säga? goosh, jag känner mig helt död. det är sommarlov & jag är uppe kvart i sju. aja, sånt är livet. höhö, jag blev klar rätt fort så jag hinner blogga lite nu. vi drar om ungefär om tio minuter. först åker jag hem till mamma o är där, sen vid 10 drar jag till maja. (y' ska sitta & dunka musik i öronen i bilen sen, annars kommer jag somna ;o. hihi, bloggar ikväll sen & kanske någongång hos maja. & glöm inte att följa oss via bloglovin!

här får ni en bild på mig;

hörs sen!
puss & kram / amanda

Kommentarer
Postat av: sofia, [foto & vardag]

sv: ja det kan vi göra! :)

kram <3

2011-06-17 @ 09:03:16
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Pella Edberg!

p;:

Hej Amanda den där bilden ska du ha som profilbild på facebook du är så söt men kunde du göra header?

<3 Puss ! <3

2011-07-09 @ 09:32:24

kommentera:

your name:
ha kvar ditt namn?

msn: (Vår hemlis)

your blog:

skriv p;:

Trackback